نقطه

در این عالم ، ما نقطه ای بیش نیستیم

نقطه

در این عالم ، ما نقطه ای بیش نیستیم

به یاد بچگیا که با این مداحی صفا می کردیم.


دریافت



  • نقطه

نظرات  (۱۳)

اره واقعا. بچگیامون خیلی باهاش حال میکردیم و خیلی خاطره هم ازش دارم
خداخیرتون بده
یادش بخیر
یکی از بهترین ایام زندگیم بود تو شوش حرم دانیال نبی  گوشش دادم
خداییش حسابی حال کردم با این  مداحی دستتون درد نکنه
خیلی ممنون عالیه کیفیت بهترشم اگه داشتید بذارید
سلام
متشکرم
تا آخرش گوش دادم، خیلی زیبا و شنیدنی بود.
اجرتان با امام حسین(ع)

احسن اجرتون با ابا عبدالله
منم اولین بار تو سفر راهیان نور گوش دادم ولی وقتی یادم میاد حرم دانیال نبی میاد توذهنم. چون اونجا هم گوش دادم و همونجا نوارشو خریدم
پاسخ:
ممنون از لطفتون
خاطرات زنده شد.اشکم در اومد
سلام 
آره واقعا خییییییلییییییی یادش بخیر 
دم شما گرم
التماس دعای خیر🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃🌹🍃@GilnazBano0o0o  کانال تازه تاسیس و کوچولوی تلگرامی منه کارای خودمو میذارم توش به اضافه مطالب گوناگون خوش حال میشم سر بزنید و البته ممنون میشم تبلیغ کنید ❤ 
یادش بخیر خیلی حال کردم
سلام
همزمان بااین مداحی یک مداحی دیگه هم بود که برای اولین بار خونده شده بود. ترانه ای که دل میبره صدای یا حسینه. شاید همین دو بزرگوار باهم خوندن اگر اون رو بتونید پیدا کنید و خبری به من بدید فوق‌العاده ممنون میشم.
این مداحی رو خیلی سال قبل گوش داده بودم اون زمان دیوونه ی این مداحی بودم شب و روز گوش میدادم خاطرات برام زنده شد ولی نمیدونستم آقای فیضی فوت کردن خدا رحمتش کنه صدای عجیبی بود

سال 81 نوروز با محرم مصادف شده بود.

 

اردوی درسی برای کنکور رفته بودیم رامسر و این نوحه اون زمان تازه اومده بود.

 

چقدر خاطرات زنده شد و یاد جوانی کردم.   سپاس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی